Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

1. Zekerheid.
Wij zijn lid van ANVR en SGR. Zeer belangrijk voor u als klant, zeker in deze woelige tijden. SGR garandeert financiële veiligstelling, ANVR garandeert dat haar deelnemers aan bepaalde kwaliteitseisen voldoen alsmede dat haar leden lid zijn van de Stichting Calamiteitenfonds Reizen. Deze stichting vergoedt bij calamiteiten op de reisbestemming eventueel extra te maken kosten c.q. vergoedt ongenoten reisdagen wegens eerder afbreken van de reis. Klik hier voor meer informatie over zekerheid.
2. SITE.
Wij zijn lid van SITE. Dit is een wereldwijde brancheorganisatie voor bedrijven die groeps- en incentivereizen organiseren. De doelstelling van SITE is o.a. het hooghouden van de kwaliteit van haar leden en een netwerk van de beste lokale leveranciers te bieden. Dit resulteert in een nauwe betrokkenheid van de leden met elkaar en een inner circle van de beste organisatoren en de beste leveranciers, gecontroleerd door SITE.

3. Grote speler.
GI Travel is al jaren één van de grootste partijen in Nederland op het gebied van specialistische groeps- en incentivereizen. Met een ervaring van meer dan 40 jaar kennen wij het klappen van de zweep, maar berusten wij niet in een conservatieve houding. Je blijft enkel marktleider door innovatief, nieuwsgierig en fit te blijven. Van directie tot uitvoering is dat dé instelling binnen ons bedrijf …..
4. Ervaring.
De medewerkers op alle vestigingen werken al vele jaren met elkaar. Enkele van onze toppers zijn zelfs als stagiaire bij ons begonnen en konden de goede sfeer, persoonlijke aanpak en verbintenis met de klanten niet loslaten zodat zij na hun studie bij ons terugkeerden. Wij geloven in korte lijnen en persoonlijke aanpak. Uw contactpersoon van het eerste uur blijft van A tot Z bij u.

5. Sterke inkoopkracht.
Omdat onze expertise zich niet beperkt tot één bestemming, maar wij groepen naar plekken in de hele wereld brengen, zijn onze contacten met luchtvaartmaatschappijen, service bureaus (visumbureau) en hotelketens zeer goed. Dat helpt ons in zowel de serviceverlening én de prijsonderhandelingen hetgeen een voordeel voor de klant oplevert.
6. Goede relaties met leveranciers.
GI Travel hecht veel waarde aan langdurige samenwerking, zowel met de klant als met de leveranciers. Het werkt een stuk gemakkelijker wanneer je elkaar door en door kent en weet wat je aan je zakenrelatie hebt. Wij werken uitsluitend met leveranciers die dezelfde kernwaarden hebben als GI Travel en deze ook in de praktijk brengen.

7. Persoonlijke aanpak.
Een persoonlijke aanpak betekent persoonlijke afspraken wanneer u wilt. Wij komen bij u langs, zo vaak als nodig is. Om alles tot in de puntjes te bespreken, totdat u alles perfect vindt.
8. Twee Vestigingen.
Met 2 vestigingen in Nederland zijn wij altijd in de buurt om eens met u van gedachten te wisselen over de mogelijkheden van een groepsreis.

9. One stop shopping principe.
Sales en operationeel zijn niet gescheiden, wij geloven in de klik met de klant van begin tot einde plus het feit dat je niet kunt verkopen zonder operationele kennis van de bestemmingen want een reis = een gevoel, dat moet je beleven, het is geen produkt!
10. After Sales.
Voor ons is een reis pas goed verlopen nadat er een persoonlijke evaluatie met u als klant heeft plaatsgevonden. Alles wordt goed doorgesproken en indien nodig opgelost. Wij vinden het belangrijk om die verbintenis te houden en wie weet waar de volgende reis naar toe zal gaan?